11 лесни (и работещи) трика за сваляне на килограми

1. Пий вода

Не изпивай калориите си. Искаш портокалов сок? Избери вода. Искаш сода? Избери вода.

2. Когато храната не е пред очите, тя не е и в ума

Контролът на порциите е изключително важен. Ако искаш да изядеш само 1/3 от бургера, ти трябва някой, който да отстрани другите 2/3. Ако храната не е пред теб, то ще е доста по-лесно да се контролираш.

3. Планирай ястията си предварително

Ще се изненадаш от това колко повече ще контролираш калориите си, когато приготвяш менюто си предварително. Също така спестяваш много време и пари.

4. Имай малко търпение

Това наистина е чудесен начин да свалиш килограми. Забрави за диетите, в които се отслабва драстично за кратък период от време. В действителност бавното отслабване ти дава възможност да промениш храненето си в дългосрочен план и да преминеш към здравословен начин на живот постепенно, но сигурно. По този начин също така може да си хапваш повече, да се наслаждаваш на храната без да изпитваш чувството, че се справяш с нещо непосилно. Свалянето ан килограми не е лесна задача, но може да бъде по-приятен и процес с траен резултат, ако не се ограничаваш прекалено.

5. Използвай приложение за преброяване на калории

Когато осъзнаеш колко излишни и празни калории приемаш и колко глупости ядеш, няма как да не се вземеш в ръце! 

6. Използвай по-малки чинии

Ако смениш големите чинии с по-малък размер, ще осъзнаеш колко излишно количество храна си поглъщала! Сега вече приемаш значително по-малко и пак се чувстваш сита, нали? 

7. Ходи повече

Ходенето пеша е доста подценявано, а всъщност всеки може да го прави навсякъде и по всяко време. Освен това е приятно и безплатно. Тръгни по-рано за работа и повърви пеша една две спорки преди да си хванеш автобуса. Ако си с кола, паркирай малко по-далеч от работното място.

8. Следвай правилото 70%

Изяж 70% от храната, изчакай, поговори известно време, изпий чаша вода и се наслади за малко на мига. Ще откриеш, че през това време храната ти е стигнала до стомаха и ти не изпитваш никакъв глад. 

9. Направи лесни домашни упражнения част от ежедневието ти

Избери си няколко упражнения като клякане, планк или нещо друго по твой избор и ги прави всяка сутрин. Нека това да се превърне в рутина като миенето на зъбите. Започни с малко повторения, като постепенно ги увеличаваш. 

10. Не забравяй да изпитваш чувство на глад

"Не можеш да отслабнеш, освен ако не си гладна". Приеми го и се справи с това. Тук се крие отговорът. Не сядай на масата, ако не си гладна.

11. Научи се да готвиш

Щом се научиш да приготвяш сама храната си, ще спреш да ядеш полуфабрикати и по-рядко ще прибягваш до сандвичите на крак. Намери няколко рецепрти, които харесваш и започни с кулинарни експерименти веднъж седмично. След това няма как да се върнеш отново към готовите храни!

 

Коментари

Липсват ли ви латиноамериканските сериали?